Afdelingen har en bestyrelse bestående af beboere, valgt af beboere. Bestyrelsens rolle er blandt andet at holde styr på økonomien i ejendommen, at lægge budgetter, planlægge vedligeholdelse, behandle klager, tage sig at ny-indflytninger og meget andet. Der afholdes afdelingsmøde én gang årligt, som regel i august-september måned, hvor blandt andet bestyrelsesmedlemmerne vælges for en to-årig periode.
Bestyrelsen mødes en gang om måneden (i perioder holdes møderne oftere, hvis arbejdsmængden kræver det).
Den 1. Tirsdag i måneden mellem 16:30-17:30, kan du komme forbi selskabslokalet og tale med en bestyrelsesrepræsentant.
I alle opgange findes et opslag med kontaktinfo på bestyrelsesmedlemmerne.
BESTYRELSEN
Morten Fürst
Formand
Ansvarsområder:
Daglig drift, personaleledelse, husorden, beboerklager, strategi for helheds- og DV-plan, vaskeridrift.
Marianne Cederborg
Kasserer
Ansvarsområder:
Budgetkontrol, kasseafstemning, regninger, indbetaling, lønindberetning, regningsgodkendelse, leverandør-kontrakter.
Joy Skyttehave
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Varslinger, anmeldelse af forsikringsskader
flyttelejligheder og -syn.
Andrew Dauscha
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Beboerrådgivning, husorden, selskabslokale, IT
Helle Genske
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Jakob Werner
Suppleant
–
–
Pia Rohland
Suppleant
–
–